Thursday, October 13, 2016

Atarax 98






+

Atarax Urup hakknda ne biliyorsunuz Atarax Urup hakknda neler biliyorsunuz, niin kullanlyor, ocuu bo bo uyutuyor mu, sakinletiriyor mu, ne arresto ediyor bu Urup. . HaEvet Silinsin mi Olum geen Hafta 4 gn Aniden kekelemeye Balad, kendiliinden de dzeldi, ramen dzelmesine dn ben ocuu psikoloa gtrdm. dr bana o dnem bireye ok heycanlanmtr Belki ondan kekelemitir dedi :( atarax Verdi bunu 2 Hafta kullann dedi sonra birde forma Verdi 2 Hafta sonra bunu. Evet Silinsin mi doldurun getirin dedi, hareketlerinde bir deime var m onu ​​gzlemleyecekmiiz birde o dnem heycanlandndan dolay m kekelemi ona bakacakm. benim Ölüm deneme tahtas ya m ya dnem heycanlanmasndan kaynaklanmadysa Baka birey varsa ne ola Silinsin mi Evetcak Bouna 2 Hafta ila m kullanm olacaz. bana bir AKL Verin Doru DRST dnemiyorum, IMDI ​​ben ocuu 2 Hafta uyuz uyuz hareketsiz sakince mi yaatcam ne yapacam :( :( yoksa Ben mi yanl dnyorum AKL Verin ltfen Kadn kadna gndemi Konu 9 aylikti Oglum ucakla seyahat edicektik, ve inanilmaz hareketli Cilgin uyumayan bi bebekti acikcasi :) doktorumuzda biliyordu zaten durumunu. sehayat edicez ben nasil zaptedicem bunu 4 saaat ucakta dedim. bana bu surubu Verdi, binmeden yarim Saat Evel icir sende rahat et bebende dedi. icirdim bir kasik. ve inanin hic faydasi olmadi ne uyuttu nede sakinelstirdi..inincede ATTIK surubu ve hala pismanimdir niye icirdimki Diye. Kekelemis ve gecmisse su un neden ILAC veresiniz ki cocuga forma di VB istemesi beni de iskillendirdi dogrusu. Stresle ilacsiz basetmeyi ogrenmesi, Bizim o sekilde Destek olmamiz gerekmez mi cocuklarimiza Genel olarak sakinlestirilme ihtiyaci oldugunu dusunuyor musunuz Bu Konular tamamen ailenin kararidir elbet AMA Ben olsam kesinlikle vermezdim, bunu soyleyebilirim.




No comments:

Post a Comment